Krugerpark
28 november 2012 - Pretoria, Zuid-Afrika
Hierbij een update vanuit het Krugerpark.
Wij zijn hier samen met Henk, een oom van Lisa. We zijn sinds maandag hier en rijden elke dag vanaf een uur of 7 's ochtends tot een uur of 5 rond door het park, daarna houden wij bier en braai. We willen jullie graag verblijden met een aantal prachtfoto's.








Hahaha wat een leuk eerst verslagje, daan zeker geschreven. Ik hoorde dat jullie papa & Mama hadden gezien, zo geinig! Vind het echt heel jammer dat we elkaar niet zien. Hoorde van tyg dat het niet zulk lekker weer is bij jullie. Hier in cape town ook enorme storm vandaag maar wel 30 graden. Geniet er lekker van! En kijk uit naar jullie volgende 'misschien wat langer' verslagje. Dikke kus
leuke foto's btw
maar jouw gedicht verrastte ons het meest.
Regstreeksvan die beestenplaas
Zo op het bord van sinterklaas.
Goeie reis en wees voorzichtig.