Krugerpark

28 november 2012 - Pretoria, Zuid-Afrika

Hierbij een update vanuit het Krugerpark.

Wij zijn hier samen met Henk, een oom van Lisa. We zijn sinds maandag hier en rijden elke dag vanaf een uur of 7 's ochtends tot een uur of 5 rond door het park, daarna houden wij bier en braai. We willen jullie graag verblijden met een aantal prachtfoto's.

IMG_0977

IMG_1507

IMG_1123

IMG_1543

IMG_1450

IMG_1207

IMG_1359 TOT DE VOLGENDE KEER.

Foto’s

11 Reacties

  1. Nel en Wim:
    28 november 2012
    Kinders, wat prachtig. We genieten mee.
  2. Deborah:
    28 november 2012
    Wauw, ziet er goed uit! Mooie foto's :-)
  3. Eva:
    28 november 2012
    he mopjes!
    Hahaha wat een leuk eerst verslagje, daan zeker geschreven. Ik hoorde dat jullie papa & Mama hadden gezien, zo geinig! Vind het echt heel jammer dat we elkaar niet zien. Hoorde van tyg dat het niet zulk lekker weer is bij jullie. Hier in cape town ook enorme storm vandaag maar wel 30 graden. Geniet er lekker van! En kijk uit naar jullie volgende 'misschien wat langer' verslagje. Dikke kus
  4. Djanessa:
    28 november 2012
    Heeeeeeeeeeerlijk die foto's ! Mooi hoorr (kan ook niet anders met die blitse nieuwe camera van jullie haha). Anyway, het doet me denken aan Tanzania! Enjoy!
  5. Lisa:
    29 november 2012
    Eef! Hahaha jazeker door Daan geschreven. We hebben je ouders maar heel even gezien, jammer maar grappig, ze waren net aangekomen in Pretoria. Ik vind het ook echt zo jammer, zijn we eindelijk in hetzelfde land! Tot nu toe geen lekker weer maar vandaag schijnt eindelijk de zon. Storm in 30 graden klinkt bijzonder, ze zeggen hier dat cape town 4 seizoenen in een dag is! Hoe is daar? Lekkere stad om wat langer te blijven? Hoorde dat je ouders er ook naar toe komen na het Kruger? En hoe gaat dan de reis verder? Kus
  6. Oma en Opa:
    29 november 2012
    Bij het zien van de prachtige foto's denken we weer aan ons eigen bezoek aan de wildtuinen. Geweldig hé. geniet maar lekker verder, wij genieten mee.
  7. Cees van Eijk:
    29 november 2012
    Super he..
  8. Hans:
    30 november 2012
    Prachtig verhaal. Ik kijk nu al uit naar het volgende literaire wonder dat er Daan uit zijn mouw schudt alsof het een Belgenmop is!

    leuke foto's btw
  9. Henk:
    1 december 2012
    Was mee en dit was baie lekker of tof of vet.
  10. Oma en Opa:
    3 december 2012
    We hadden weer een heel leuk feest
    maar jouw gedicht verrastte ons het meest.
    Regstreeksvan die beestenplaas
    Zo op het bord van sinterklaas.

    Goeie reis en wees voorzichtig.
  11. Hicham, Attie, Bas en je collega's van de Goudse:
    3 december 2012
    Supergaaf verslag! Maar waar blijven de onderwaterfoto's?! We genieten met jullie mee! Groeten uit t koude vieze natte Gouda! #genieten #koudhier #fml #duleventjuh